Як не втратити клієнта: зберіть усі месенджери в одному робочому кабінеті

Практично будь-який сучасний бізнес, інтернет-магазин, служба таксі або медичний центр, використовують месенджери для роботи з клієнтами. Ми звикли робити замовлення в Instagram, писати менеджеру підтримки в Telegram або уточнювати деталі послуги в Facebook Messenger. Це зручно та швидко. Але для бізнесу велика кількість каналів комунікації та звернень потенційних клієнтів може стати справжньою проблемою.

Використовуйте потенціал та можливості месенджерів на повну потужність і не втрачайте жодного клієнта. Для цього потрібний агрегатор месенджерів, який поєднає всі канали в одному робочому кабінеті. Повідомлення, питання, уточнення “падатимуть” в один кабінет, а значить, ви ніколи не забудете відповісти на повідомлення клієнта, скинути розмірну сітку або номер ТТН.

Переваги рішення

Зібравши всі месенджери в одному кабінеті, ви одразу оціните, скільки часу тепер можна перерозподілити на інші, більш важливі завдання. Ось які плюси дає інтеграція месенджерів у СРМ:

  • оптимізація часу на листуваннях з клієнтами в соцмережах та інших каналах зв’язку – вам більше не доведеться перемикатися між різними обліковцями;
  • можливість підключити до системи будь-яку кількість акаунтів без ризику бана та блокування;
  • запис на послуги або створення замовлень прямо з вікна листування з клієнтом – заощаджуйте час навіть на найменших завданнях;
  • зручне візуальне поділ чатів, що відповідають і не відповідають, щоб ви завжди були в курсі, які заявки ще не оброблені.

Омніканальна платформа дозволяє розподіляти між співробітниками зони відповідальності та конкретні завдання, а також надсилати пуші, коли потрібно нагадати менеджеру про важливий контакт із клієнтом. Завдяки цьому жоден колега не забуде вчасно зв’язатися із замовником. Клієнти задоволені – прибуток компанії зростає!

Які месенджери підключити

Кожна компанія має свій набір каналів, які використовуються для спілкування з аудиторією. Тому в ідеалі СРМ-система повинна надавати якомога ширші можливості.

Так, наприклад, у KeyCRM є інтеграції з Telegram, Viber, Facebook Messenger, Instagram. Якщо ви плануєте з часом масштабуватись, то у вас вже буде готове рішення з усім необхідним функціоналом на борту. Воно витримає будь-які навантаження, будь-яку кількість підключених акаунтів та менеджерів, які будуть обробляти ліди та спілкуватися з клієнтами. Усі інтеграції проводяться через офіційні програми API. Це означає, що ви можете бути впевненими у відмовостійкості та відсутності багів.

Comments

.,.,.,.