Черкаські айтішники розповіли про те, як створюють чат-ботів

Чат-боти починають завойовувати світ. Такі віртуальні цифрові помічники добралися і до України. Так, в нашій країні існує чат-бот Деталька, якого запустила компанія Deloitte. Це бот-рекрутер, який допомагає шукачам знайти найбільш відповідну вакансію. Якщо до подібних віртуальних помічників кілька років тому провідні бренди ставились скептично, то сьогодні вони розуміють, наскільки важливим є комунікація із клієнтом у месенджерах, які зараз на хвилі популярності. Адже це одне із найкомфортніших місць для спілкування з друзями, рідними та колегами. Про те, як створюються віртуальні співрозмовники, розповіла команда розробників чат-ботів Master of Code. Далі на cherkasy-trend.

За словами розробників чат-боту, потрібно орієнтуватися на новинки, а не акцентувати свою увагу на здобутках минулого. Саме за таким правилом створюють віртуальних помічників. Над їх розробкою працює ціла команда, яка включає в себе:

  • backend-розробника;
  • Devops-інженера;
  • тестувальника;
  • проектного менеджера;
  • контент-менеджера;
  • conversational дизайнера.

Також, до процесу розробки може долучитися і frontend-розробник.

Кожен з зазначених спеціалістів виконує певну роль. Якщо основна задача контент-менеджера зводиться до наповнення бота змістом, то проектний менеджер відповідає за налаштування робочого процесу в команді. А от conversational дизайнер – це взагалі нова спеціальність. Цей спеціаліст розробляє UI/UX – користувацький інтерфейс.

Чат-боти розробляють для різних функцій:

  • е-commerce – здійснення продажів;
  • інформаційних – розсилка новин чи іншої інформації;
  • інформаційно-розважальних – залучення користувачів до вікторин та інших заходів з метою зближення з брендом. Найчастіше такі боти зустрічаються в сфері спорту та в б’юті-індустрії.

Боти мають також і різну технологічну складність. Найпростішим є той віртуальний співрозмовник, у якого є лише одне меню – зі стандартними питаннями, говорить QA-інженер Ірина Ярославцева. А от найскладнішим та більш досконалим є підключення системи розпізнавання тексту, де користувач сам зможе вводити питання так, як би він спілкувався із живою людиною. У такому випадку система відбирає ключові слова і аналізує те, що написав клієнт, після чого дає йому відповідь. Також, до спілкування може долучитися і жива людина.

Найбільш популярними є боти для фесбук-месенджера, говорить проектний менеджер Master of Code Оксана Обойщик. Щоправда, вони користуються великим попитом у США та на Заході. В країнах СНД користувачі надають перевагу вайберу і телеграму.

Однією з кращих розробок команда вважає месенджер Apple business chat. За допомогою нього можна здійснювати покупку товару, зробивши лише один клік.

Черкаські айтішники ж розробили боти з AR-ефектом, який обов’язково прийдеться до смаку жінкам, адже він дозволяє «спробувати» на собі той чи інший колір помади.

На цьому створення чат-ботів не припиняється. Розробники команди Master of Code вважають, що за такими цифровими технологіями – майбутнє. Адже вже зараз вони полегшують життя людей: економлять час при покупці товару, оптимізують кол-центри, а ще розважають, збільшуючи кількість клієнтів.

 

Comments